Demonstrátorok a GTI-ben

Utolsó módosítás: 2019. október 13.

Boros Nikolett – Demonstrátori célkitűzés
Boros Nikolett vagyok, másodéves turizmus-vendéglátás szakos hallgató.
Demonstrátorként célom, hogy hallgatótársaimnak segítséget nyújtsak a statisztika és mikroökonómia tantárgyak elsajátításában. Ehhez szeretnék hétköznapi példákat hozni, olyan helyzeteket, amelyeket könnyen magunk elé képzelhetünk, így a feladatok megoldási menetét hatékonyabban tudjuk memorizálni. Szeretném, hogy elhiggyük, képesek vagyunk ezen tantárgyak vágyaink szerinti teljesítésére kellő odafigyeléssel és szorgalommal, kitartó gyakorlással. A felkészítő órák keretében mindenféle feladattípusra kitérünk, amelyek előfordulhatnak a számonkérések során, részletekbe menő magyarázatot nyújtok, kérdezni bármikor lehet. Jó hangulatú, gördülékeny menetű óránkon lehetőség nyílik arra, hogy mélyebben beleássuk magunkat e két tantárgyba, meglássuk a dolgok közti összefüggéseket, ezáltal közelebb kerülhetünk a tárgyakhoz, és akár még meg is kedvelhetjük őket.

 

Csunyó Noémi – Demonstrátori célkitűzés

Csunyó Noémi vagyok, végzős turizmus-vendéglátás szakos hallgató az Eszterházy Károly Egyetemen.
Az elnyert demonstrátori címmel a Turizmus Tanszék munkáját kívánom segíteni, ezen belül pedig a Turisztikai közigazgatás és területfejlesztés, illetve a Turisztikai esettanulmányok tárgyak oktatásába, szervezésébe kapcsolódom be az oktatók hozzájárulásával. Az elsőként említett tantárgy esetében különböző településfejlesztési stratégiák feldolgozásához nyújtanék segítséget a hallgatóknak, e mellett pedig statisztikai elemzések és tematikus turizmusfejlesztési stratégiák bemutatásával ismertetném részletesebben ezek fontosságát az ágazatra nézve.
A Turisztikai esettanulmányok tantárgy keretein belül szintén anyagot gyűjtenék a hallgatók számára, valamint érdekes esettanulmányok feldolgozását segíteném, melyekkel akár az életben is találkozhatnak.
Továbbá a tárgyak keretein belül szintén hozzájárulnék ahhoz, hogy a hallgatók minél több érdekes, szakmához kapcsolódó forrást találjanak, mely hozzásegíti őket a sikeres szemináriumi feladat elkészítéséhez. 


< Vissza