BORMARKETING ÉS BORTURISZTIKAI SZAKEMBER KÉPZÉS A GTK-N

Utolsó módosítás: 2015. április 30.

Bormarketing és a Borturisztikai szakember, sommelier szakirányú továbbképzési szak indult a GTK-n

A Gazdaság-és Társadalomtudományi Karon futó TÁMOP-4.1.1.F-13/1-2013-0009 számú pályázat keretein belül két új szakirányú továbbképzési szak indult el.
A „Bormarketing" egri képzési helyen, és a Borturisztikai szakember, sommelier szakirányú továbbképzési szak egri és sárospataki képzési helyen hallgatók betekintést nyerhetnek többek között a borforgalmazás lehetséges stratégiáiba, a bornak a gasztronómiában és a turizmusban betöltött szerepébe, a mérsékelt borfogyasztás egészséges életmódbeli szerepébe. Megismerhetik a magyar szőlő- és borfajtákat, a borkóstolás technikáját, a szakszerű borkínálást és felszolgálást; a sommelier szakma legfőbb fogásait és eszközeit;a borkészlettel való gazdálkodást;a borok mellé ajánlható egyéb italokat és az ízben velük harmonizáló ételeket.


< Vissza